Voted Best Blog On The Internets!



Hi, my name is Annie and I am a Christian. I love Jesus with all my heart, and I love all other Christians as myself. Please feel free to join in the discussions and if you have any questions about Jesus or God or Christianity, don't hesitate to ask.

Sunday, August 31, 2008

THUNDER!




Kick ass crazy bastards flying helicopters. May God bless them.

I Love


Ntodd. Seriously. It's true. He's superhot or something. I forget.

'Ere I Am JH!




I love this song. It's soooooooooooooo pretty. Here I am! Will you send me an angel?? Love it. So what if I'm drunk? SCORPIONS RULE!

Saturday, August 30, 2008

It's A Fact




John Candy was very funny.

Friday, August 29, 2008

Mista Stitches Ho Mon




Annie would totally do Blanquito Man, but only if he stops shopping at Stitches. Those blue track pants are just wrong. So wrong.

Wednesday, August 27, 2008

You Want Your Steak?


Lazy Day


hey baby

Tuesday, August 26, 2008

When You Think Of Laura






Beautiful woman, beautiful singer, best thing about the Vice City car radio. In high school I was friends with a girl who had just moved from Italy. She had tons of records and we loved Umberto Tozzi, I used to be able to sing Gloria and Ti Amo phonetically. ;) I know Ti Amo is totally different in meaning in Italian, but oh well, it still sounds nice:



Rest in peace, Laura.

Monday, August 25, 2008

Now This Man


because i want him to stick it in

Is worthy of being locked in my basement. He can even eat crackers, I don't care. He played Simon on ATWT, I think he was on Farscape too but who pays attention.

Edit to add, HOW FREAKING HOT IS THIS GUY???????????

Here he is on the island with Lily (who i LOVE), fuzzy pictures is mostly all I could find cept this one, but hey, it lives on in my memory. ;) Why don't I ever get stranded on a deserted island with a long-armed, dark-haired, sweet-looking Aussie?? Hmmm?

if this ever happens to me, don't rescue me!

Sunday, August 24, 2008

Ti Amo


I've never seen this show, but I just have to say, I love Theresa and hate Ethan. What a bastard.

Thursday, August 21, 2008

I Dream Of Rain




At 2:40, goats climbing a tree. Did you know goats can climb trees? I sure didn't.

I Love A Man In Uniform


Live your life in
Such a way that
When your feet hit
The floor in the morning...
Satan shudders & says

'Oh Shit.....She's Awake!!!'

Hehehe, my friend sent me that, I love it. As an aside, why the are the RCMP reading my blog? Hello Mr. Sexy!! (or Miss maybe, but let's hope for a Mr.) Do you look like the guy from Due South?? Can you send me pics?? In uniform and out, please. God Save the Queen!

Tuesday, August 19, 2008

Go Buffy!




I dunno if it's "better" than a looser in a harness smoking crack while wearing old film containers on his nipples, but it's kinda how I'd like to react if I saw someone doing that at Mardi Gras or somewhere. I wouldn't of course, because we live in a society, and because I can't throw a basketball that fast.

Monday, August 18, 2008

Everywhere Is War


This is damn good.

Sunday, August 17, 2008

Damn WiIl Ferrell Is Hot


Thursday, August 14, 2008

Haimster


I can't believe you called Corey a fake friend! And you DID SO say it. In print.

That's not a nice thing to say, and you know it. He cares deeply about you. I've had it. You sell your friends like you sell your teeth.

Wednesday, August 13, 2008

Phil Collins SUCKS




I Got Shit




I love the little Pearl Jam guy.

Sunday, August 10, 2008

Really Cute Nerd




Remember this guy from the big gulp video ages ago?? He claims he doesn't do drugs. Hmmmmm. He has bristol board and a marker in this one. You don't need to really listen to him, but he's cute. Needs a haircut and a nicer shirt, but what nerd doesn't??

Intergalactic wars. What a cutiepie.

Thursday, August 07, 2008

Annie Is The Champion




Of the world.

Pinko, not so much. If you wanna run with the big dogs you can't be pissing like a pup. Just sayin'. ;)

Edit to give Pinko a tiny little (hug) because God loves him.

Wednesday, August 06, 2008

Hot Jewish Guy



This is a hot Jewish guy who is in my kitchen right now. He is not a doctor.

Notice how he's hot. And Jewish. But the Jewish means nothing to the hotness. Hot is universal, there are no special types, or variations. Jewish, Columbian, Dutch, if they are hot, they are hot. Hot means hot. It means, I would probably let (generic hot) him stick it in if I didn't know him.

This has been a public service announcement.

Oh and Happy HNT!

Write Her In, Bitches


See more funny videos at Funny or Die

Monday, August 04, 2008

Hey Adorable




Smell my finger!


Saturday, August 02, 2008

Life Is A Highway


Friday, August 01, 2008

Downtown Came Uptown



David Wilcox from the beer drinking area. He played all my favorite songs. I love him.


Kim Mitchell from backstage.

Great. Day.